Tapahtuman oletuskuva

PM Master® -valmennusohjelma projektitoiminnan kehittäjille ja PMO-ammattilaisille

26.1.2023 09:00 - 26.5.2023 16:00

PM Master -valmennusohjelma on sinulle, joka haluat onnistua projektitoimiston johdossa, muissa PMO-rooleissa tai projektitoiminnan kehittämisessä.

• PM Master antaa valmiuden
    • kehittää kokonaisvaltaisesti organisaation projektitoimintaa
    • johtaa strategista muutosta
    • kehittää projektinjohtamismalleja ja projektisalkunjohtamista sekä
    • kehittää projektiliiketoimintaa.
  • Sinun on mahdollista suorittaa Certified PMO Manager (CPMO) -sertifikaatti, joka sisältyy hintaan valmennuksen yhteydessä suoritettuna.
  • Valmennuksessa tehtävä kehitystyö ja verkostoituminen muiden projektiammattilaisten kanssa takaavat oppien viemisen käytäntöön ja parhaiden käytänteiden hallitsemisen.

PM Master on pidetty ja kehuttu valmennusohjelma

"PM Master -valmennuksen sisältö tukee laaja-alaisesti yritysten projektitoiminnan kokonaisvaltaisesta kehittämisestä vastaavien ammatillista kasvua. Valmennuksen aikana toteutettava kehitystyö tukee konkreettisesti organisaation projektikulttuurin kehittämistä. Valmennuksen myötä pääset osaksi projektiammattilaisten verkostoa, mikä on selkeä lisäarvo." – Annika Huttunen, Tampereen Sähkölaitos Oy

"Olen valmennusohjelmaan erittäin tyytyväinen: koen, että se tarjosi sopivassa suhteessa teoriaa ja kokonaiskuvaa, mutta myös ihan käytännön työkaluja, joita voin hyödyntää omassa työssä." – Tuuli Hurme, Huoltovarmuuskeskus

"Kehitystyö varmisti, että asioita tuli käytyä läpi myös koulutuksen ulkopuolella ja saatuja oppeja pääsi soveltamaan heti. Valmennusohjelmaa voi suositella kaikille projektitoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille." – Antero Vuorenmäki, Evondos Oy

"Tämä oli oikein hyvä koulutus ja siinä pääsi tarkastelemaan PMO-toiminnan laajaa roolia luentojen ja erilaisten tehtävien kautta. Oli myös tosi kiva saada jakaa kokemuksia muiden kurssilaisten kanssa!" – Teemu Halonen, VR FleetCare

Kehitystyö varmistaa teorian siirtymisen käytäntöön

Valmennusjaksoja pohjustavat Howspace-verkkotyötilassa toteuttavat ennakkotehtävät ja -keskustelut. Virittäytyminen teemoihin varmistaa sen, että saat valmennusjaksoista parhaan hyödyn. Näin kykysi kehittää organisaatiosi projektikulttuuria ja johtaa strategista muutosta syvenevät koko valmennusohjelman ajan.

Valmennusohjelman antia tukee kehitystyö, jonka avulla siirrät oppimasi teorian heti käytäntöön omien työtehtäviesi hyväksi. Pohjaamalla kehitystyön oman organisaatiosi tarpeisiin parannat organisaatiosi projektinjohtamismalleja tai projektisalkunhallintaa jo valmennuksen aikana! Kehitystyö muodostaa osan CPMO-sertifioinnista.

PM Masteriin osallistumalla hallitset siis kaikki tarpeelliset osa-alueet kehität sitten organisaatiosi projektinjohtamismalleja tai projektisalkunjohtamista tai johdat strategista muutosta!

Osoita taitosi CPMO-sertifikaatilla

Hyvin johdettu projektitoiminta motivoi ja saa projektit onnistumaan paremmin. Siksi PM Masteriin kuuluu Peili™-käyttäytymisprofiili, joka kertoo henkilökohtaisesta käyttäytymistyylistäsi. Kun tunnistat vahvuutesi ja kehityskohteesi, tiedät, millaisin keinoin juuri sinä saat motivoitua tiimiläisesi projektityöhön ja kuinka johdat heitä parhaiten. Peili-palaute auttaa sinua johtamaan ja tukemaan strategiaa toteuttavaa muutosta omassa organisaatiosi omista lähtökohdistasi. Se antaa myös valmiuksia onnistua johtajana muuttuvassa ja vaativassa sidosryhmäympäristössä.

CPMO-sertifikaatin suorittamisella puolestaan osoitat kyvykkyytesi johtaa ja kehittää projektitoimistoa sekä suoriutua ammattitaidolla projektitoimiston tyypillisistä tehtävistä. CPMO-sertifointi sisältyy PM Masterin hintaan, kun suoritat sen valmennusohjelman yhteydessä.

Tutustu tarkemmin PMO-ammattilaisille suunnattuun sertifikaattiin: CPMO Competence Baseline

PM Master -valmennusohjelmassa projektitoiminnan kehittäjille ja PMO-rooleissa työskenteleville saat myös käsityksen kansainvälisten standardien (ISO 21500, IPMA, OGC, PMI) soveltamisesta organisaatiosi projektitoimintaa. Valmennukseen kuuluu oheismateriaalina A Guide to the Project Management Body of Knowledge, (PMI PMBOK® Guide) -kirja, joka on tehokkaan projektinhallinnan käsikirja kaikille toimialoille.

finnair_plus_logo.png (38 KB)
Osallistumalla ansaitset 15 000 Finnair Plus -pistettä!

Paikkoja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:

26.1.2023 09:00

Päättyy:

26.5.2023 16:00

info@kumura.fi

Suorita ohjelman päätteeksi Certified PMO Manager -sertifikaatti!

cpmo.png (198 KB)